دانلود قسمت 16 شانزدهم سریال گیلدخت / گیل دخت

دانلود قسمت 16 شانزدهم سریال گیلدخت / گیل دخت

دانلود قسمت 16 شانزدهم سریال گیلدخت

n

دانلود سریال گیل دخت قسمت 16 شانزده

n

آدم وقتی این سریال رو میبینه دلش میخواد زار زار به حال تقی خان و دار و دسته ش گریه کنه- مخصوصا به حال گلنار خانم. آخه این همه مصیبت توی مدت کوتاهی سزاوار نیست و یک جای کار می لنگه بد جور می لنگه.

n

n

آسد میرزا هم که مرز قباحت رو جابجا کرده. دقیقا هدفش از این همه وقیح بودن چیه. نمی دونم این جای سریال گیل دخت رو درست شنیدم یا نه ! ظاهرا مثل اینکه میخواد استخون های اسماعیل رو دربیاره و بعد بده به سگ ها که نوش جان کنن. اگر این کاراکتر عقده ای نیست پس چیه. آدم یاد جنایات داعش می افته…

n

n

به نظرم روند داستان خیلی خوشگل پیش میره تا اینکه این آدم زور گو رو از تخت جاه طلبی و بی بند و باری پایین بکشن. دوستان عزیز من در قسمت شانزدهم 16 گیلدخت به نظرتون قراره چه اتفاقی بیافته؟ آیا میتونیم شاهد یک چرخش داستانی باشیم یا نه؟

n

یا اینکه قراره مصیبت های خاندان تقی خان بیشتر و بیشتر بشه! دوست دارم نظرتون رو در این خصوص با ما در میون بگذارید. وقتی به دوران قدیم نگاه میکنیم می بینیم در تار و پود اجزای این کشور ظلم وجود داشته …ظلم خوانین و شاهزاده ها به رعیت. ظلم اصحاب زور به مظلومین.

n

به نظر میرسه مجموعه گیل دخت بیشتر برای آگاه سازی افراد ساخته شده. تا بلکه از رویدادهای پیرامونشون به خوبی آگاه بشن. بفهمند که گذشتگان ما در چه فضایی زندگی میکردن. آیا فضایی بوده که سلیقه های سیاسی میتونستن با همر رقابت کنن؟ ابدا !!! هرگز!!! چنین چیزی در گذشته ایران وجود نداشته. هیچ کشور در دنیا رو سراغ ندارم که مثلا سیصد سال پیش دموکراسی وجود داشته.

n

راستی آخر این هفته قسمت 16 شانزده گیل دخت رو داریم…لینک دانلود آخر هفته درج میشه در پناه حق

n

لینک دانلود قسمت 16 گیلدخت

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم