دانلود سریال شهباز قسمت 1-2-3 شهباز
  • 5

دانلود سریال شهباز قسمت 1-2-3 شهباز

دانلود سریال شهباز قسمت 1-2-3 شهباز

n

دانلود سریال ایرانی شهباز

n

امروز حوصله ی چندانی برای انجام دادن کارهای خودم ندارم. کاش کمی حس و حال و البته حوصله بیشتری داشتم. از صبح که از خواب بیدار شدم. حس نا امیدی بر من غلبه کرده. یعنی احساساتم مثل همیشه نیست و باید دستخوش تغییر بشه و گرنه با همین فرمون پیش برم کار به جاهای باریک می کشه. دوستان عزیزان من اساسا برای دانلود سریال شهباز و یا اصلا هر سریال دیگری به وبسایت های دانلود مراجعه نمیکنم. چرا که وقتی فیلیمو . تلوبیون و نماوا هستن. دانلود شهباز مثلا از سایت ایکس و ایگرگ جالب به نظر نمیرسه و فقط اتلاف وقت و هزینه هست.

n

n

ظاهرا مجموعه ی شهباز یک مجموعه پلیسی زیبا هست و احتمالا مخاطبین زیادی رو هم به سمت خودش روانه کنه.

n

اما یه جای کار می لنگه رسانه ملی اگرم بخواد سریال مخاطب پذیر بسازه بهتره همون شبکه ی اول سیما پخشش کنه چون مخاطبان شبکه یک در مقایسه با بقیه شبکه ها به مراتب بیشتر هستند. بعد از شبکه یک هم به اعتقاد من شبکه 3 پر مخاطب هست ولی سایر شبکه ها نه اینطور نیست. مجموعه های نمایش خانگی اما فرق دارن. واقعا فرق اساسی دارن.

n

به گونه ای که اگر شما به سریال های نمایش خانگی نگاه کنید خواهید دید که مخاطبان میلیونی دارند. مثلا جیران به جای سریال شهباز از مخاطبان میلیونی برخوردار هست.

n

معمولا ما پیشنهاد میکنیم دوستان این سریال ها رو از تلوبیون ببینن اما اگر وقت کافی ندارن. ما لینک های دانلود سریال شهباز و مابقی مجموعه ها رو روی سایت قرار می دیم و البته معمولا هم لینک های مستقیم هستند و لینک های غیر مستقیم.

n

خب دوستان فعلا سریال آماده نشده ولی لینک های دانلود رو به محض پخش شدن در ادامه قرار خواهیم داد

n

دانلود قسمت 1 شهباز

n

دانلود قسمت 2 شهباز

n

قسمت 3 شهباز

n

n

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم