آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد / تیتراژ پایانی و آغازین (آتش و باد)
  • 5

آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد / تیتراژ پایانی و آغازین (آتش و باد)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد

آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد را می توانید از همین سایت دانلود کنید.

تیتراژهای پایانی و آغازین این مجموعه را هم بهتر است ببینید.

دانلود تیتراژ آغازین

دانلود تیتراژ پایانی

 

من به شخصه علاقه ی وافری به سریال های تاریخی دارم. یعنی یک جورهایی روحم با این گونه سریال ها پیوند نزدیک و ناگسستنی دارد. به عبارت دیگر روایت تاریخی یک جورهایی برای من جذابیت داشته. فرقی هم نمیکند در مورد تاریخ دیرین ایران باشد. یا تاریخ آمریکای خورد سال، قبل از اینکه بخواهم لینک دانلود آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد را برای شما عزیزان عمومی کنم. لازم میدانم یک هشدار را به شما دهم. دوستان عزیز وطن پرست من…تمامی وطن پرستان و میهن دوستان به تاریخ علاقه دارند. با این وجود به شما توصیه میکنم سواد رسانه ای خودتان را بالا ببرید و نگذارید سعودی اینترنشنال ها اراجیفشان را در مغز و قلب شما ثبت کنند.

 

من یک دهه هفتادی هستم. اما نیک می دانم که در برهه ای هستیم که باید به حفظ یکپارچگی وطن کمک کنیم بله. من هم شاید انتقاداتی داشته باشم. اما خوب می دانم حالا در یک نقطه ی عطف ایتاده ایم و این نقطه ی عطف دقیقا جایی است که باید شما درست فکر کنید. مبادا در مغزتان فرو کنند که ما نیاز به انقلاب داریم. نه! هرگز این گونه نیست. به اعتقاد من جمهوری اسلامی در نقطه ی درستی ایتاده است چرا که انتقال قدرت از غرب به شرق پر واضح پیداست و جهان از این حالت تک بعدی خودش خارج می شود.

دوستان من هدف من از نوشتن این نوشتار تنها قرار دادن لینک دانلود آهنگ تیتراژ آتش و باد نبود. بلکه میخواستم به شما گوشزد کنم سواد رسانه ای خود را بالا ببرید. کتاب بخوانید. فیلم ببیند. همین سریالهای تاریخی مثل سریال آتش و باد به افزایش درک و آگاهی شما کمک می کند.

لینک دانلود آهنگ تیتراژ سریال آتش و باد (به زودی فعال میشه) // در ضمن برای دانلود سریال آتش و باد اینجا کلیک کنید

تیتراژ پایانی -تیتراز آغازین

 

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

متاسفانه موردی یافت نشد ...

کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم