دانلود قسمت 1 اول سریال نون خ 4 فصل چهارم /

دانلود قسمت 1 اول سریال نون خ 4 فصل چهارم /

دانلود قسمت 1 اول سریال نون خ 4 فصل چهارم با کیفیت عالی

n

تویی که داری این پس رو میخونی بالاخره انتظارها به سر اومد و قسمت 1 اول سریال نون خ 4 فصل چهارم از راه رسید. این مطلب رو من از قبل نوشتم. بنابر این احتمال می دوم زمانی مطلب رو بخونی که اوضاع متفاوت باشه یعنی اینکه در حال پخش باشیم :))

n

سریال نون خ که عوامل سازنده ش تا کنون برای 4 فصل زحمت کشیدن یکی از بهترین مجموعه های تلوزیونی البته بعد از سری پایتخت و پس از باران هست. پایتخت که واقعا ترکوند، جوری بیننده داره که از ور دنیا هم تماشاش می کنن. یادمه زمانی من اپیزودهای پایتخت رو روی سایت قرار می دادم گه گاه تا 200 هزار ویو میخوردن. خب هیچ فیلمی چنین پتانسیلی نداره. اگر سراغ دارین برای من هم کامنت کنید. ولی خدا وکیلی فیلمی با چنین پتانسیلی تا الان ندیدم.

n

سریال نون خ یک مجموعه قومی هست اما همه باهاش ارتباط برقرار میکنن، چون برای کل ایران ساخته شده و انصافا هم بی نظیر بود. سعید آقاخانی رو هم اگر بخوام بهش نمره بدم قطعا نمره 20 بهش میدم و اگر بخوام نمره کمی بهش بدم 18 میدم. به هر حال شما برای دیدن قسمت 1 اول این سریال آماده میشین و خودتون بهتر از من عوامل سازنده رو میشناسید. بعلاوه اینکه کسی که سه فصل دیده حتما فصل چهارم رو هم می بینه قبول دارین؟

n

در پاراگراف قبلی گفتم که من به آقاخانی 20 میدم. خب باید هم نمره بالا داد، چون اصوصلا ساختن کار طنز برای تلوزیون به علت محدودیت هایی که وجود داره کار بسیار سختیه (منظورم محدودیت در گفتار و کلمات هست) چون هر حرفی رو نمیشه زد.

n

خب دوستان بریم یه خورده آجیل بگیریم چون برای دیدن این مجموعه لازم میشه، کلا من سریال ها رو با آجیل نگاه میکنم و اگر آجیل نباشه نگاه نمیکنم

n

دانلود قسمت 1 اول نون خ 4 فصل چهارم (پس از پخش)

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم