روز دختر 1402 | روز دختر در سال ۱۴۰۲ دقیقا چه روزی است؟ چندم و چند شنبه

روز دختر 1402 | روز دختر در سال ۱۴۰۲ دقیقا چه روزی است؟ چندم و چند شنبه

روز دختر 1402 چه روزی است

n

روز دختر در سال ۱۴۰۲ چندم و چند شنبه است؟ این روز میشه :31 اردیبهشت 1402 === با 21 می 2023

n

خب حالا که در مورد تاریخ دقیق روز دختر اطلاع پیدا کردین. بد نیست کمی هم در مورد دختر خودم صحبت کنم. دختر من در حال حاضر 4 سالشه. و اینقدر خودشو برای من لوس میکنه که حد و اندازه نداره. راستش اینی که میگن دخترها ببایی هستن راست میگن. اگر غیر از این بود باید شک می کردیم.غیر از من تقریبا تمامی دوستانم که دختر دار شدن هم همینو میگن و میگن که دخترها بابایی هستن.اما خب پسرها مامانی هستن.

n

من برای بچه م سعی میکنم پدر خوبی باشم. یعنی تلاشم رو میکنم که احساس کمبود نکنه. چون کمبود ها ریشه رشد و ترقی رو در انسان می خشکونه. برای پدری کردن هم از اصول علمی استفاده میکنم. به عنوان مثال در علم اینطور بیان شده که باید به رشد فردی و توسعه ی فردی یک انسان کمک کرد. مثلا در دوران دبستان و پیش از اون باید از مکانیسم صحیح تنبیه و پاداش استفاده کنید. البته تنبیه منظورم تنبیه فیزیکی نیست خدایی نکرده!!!

n

منظورم محروم کردن از یک سری چیزهاست در مقابل انجام دادن کار بد. مکانیسم تشویق هم میتونه به صورت هدیه دادن تجلی پیدا کنه. یعنی به فرد میتونید هدیه بدید و تشویقش کنید. اما وقتی دختر شما سنش بزرگتر میشه مثلا به دانشگاه میرسه یکی از بهترین کارها اینه که بند ناف روانی اون شخص بریده شده باشه تا آزادی عمل و اتقلال در تصمیم گیری داشته باشه.

n

امسال من برای روز دختر 1402 یک سری پیامک و متن تنظیم کردم که می تونید استفاده کنید. در زیر بهشون اششاره میکنیم

n

دختر عزیزم تا ما را داری غم نداشته باشه، مثل کوه پشتت هستیم

n

———–

n

بعضی وقت ها به این نتیجه می رسم که من خوشبخت ترین انسان دنیا هستم. آخه میدونید چرا؟

n

چون من بهترین دختر دنیا رو دارم

n

———

n

باشکوه ترین صحنه ها در زندگی من اینه روبروی من قرار میگیری و میخندی دختر عزیزتر از جانم

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم