دانلود قسمت 6 و 7 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت ۶ و ۷ ششم و هفتم

دانلود قسمت 6 و 7 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت ۶ و ۷ ششم و هفتم

دانلود قسمت 6 و 7 رهایم کن

دانلود قسمت 6 و 7 رهایم کن / دانلود سریال رهایم کن با کیفیت بالا (چهار کیفیت مختلف)

پیش از همه ی این ها سریال رهایم کن را با نام طوطیا می شناختند. سریالی با مضمونی عاشقانه که از قضا محسن تنابنده در آن به ایفای نقش می پردازد. تنابنده را می توان از جمله بازیگران مطرح سینما و تلوزیون دانست. البته عمده دلیل معروفیت او یک چیز است و آن چیز هم حضور در سریال پایتخت است. پایتخت شد سکوی پرتابی برای این بازیگر! بله خیلی از مردم همین حالا او را با نام نقی معمولی می شناسند.  خود من وقتی اسم نقی معمولی را می شنوم یاد سوسیس معمولی و مخصوص می افتم.

به هر حال شده است یک نوستالژی برای ما دهه هفتادی ها موضوع سریال پایتخت. حالا اما در سریال رهایم که قسمت 6 و 7 آن را می خواهیم در سایت درج کنیم. چیزی برای ما به منصه ظهور می رسد و آن حضور تنابنده نه در یک نقش طنز در یک نقش بسیار جدی است. من به شخصه احتمالش را کم نمی دانم که سریال زیبای رهایم کن با مخاطب های زیادی همراه شود بهتر است بگویم مخاطب های این مجموعه از حد معمول فراتر خواهند بود. این موضوع را کاملا درک میکنم.

چون ملت ما ژانرهای عاشقانه و در عین حال نوستالژیک را دوست دارد. نمونه ی این سریال ها میتوان به مجموعه ی زیبای شهرزاد اشاره کرد. مجموعه ای که هدفش یک چیز بود… پرتاب کردن مخاطب به گذشته ای عاشقانه!

بگذریم اضافه گویی کردم. میخواهم نظر شما را در مورد قسمت 4 و 5 رهایم کن جویا شوم. سپس امیدوارم نقدی منصفانه بر دو اپیزود پیش رو داشته باشید. کسانیکه تمایل داشته باشند میتوانند نظرشان را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارند. در آخر می گویم شاد و سربلند و پیروز باشید.

سریال رهایم کن قسمت ۶ و ۷ ششم و هفتم و ما بقی اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم