دانلود قسمت 6 ششم سریال نون خ 4 فصل چهارم / قسمت 6
  • 5

دانلود قسمت 6 ششم سریال نون خ 4 فصل چهارم / قسمت 6

دانلود قسمت 6 ششم سریال نون خ 4 فصل چهارم

n

دانلود قسمت 6 شش سریال نون خ 4

n

صدا و سیما اگر چه چندان قابل دفاع نیست. اما شاهکارهایی را نیز خلق کرده است که بینندگان زیادی دارند. از جمله ی این شاهکارها می توان به سریال نون خ اشاره کرد که هم اکنون قرار است فصل چهار آن را با هم ببینیم.

n

من اگر بخواهم به رسانه ملی نمره بدم، طیعتا آن را به مجموعه هایی چون بانوی سردار، گیل دخت،پایتخت، پس از باران و در نهایت نون خ می دهم. یعنی این ها به دیدگاه من یک سروگردن از سایر کارهای رسانه ملی قوی تر هستن البته این دیدگاه من است و ممکن است نظر شما با من نوعی متفاوت باشد. به عبارت دیگر من یا مجموعه های تاریخی را می پسندم و یا اینکه مجموعه های خاص که ماهیت طنز دارند جز این ها اگر باشد 90 فردوسی را می دیدم که آن هم به حاشیه رفت.

n

n

اما حالا قسمت 6 ششم سریال نون خ 4 و بقیه قسمتهای دیگر آن به جهت ماهیت اتحاد بخش آن برایم جذابیت دارد. کردها از اصیل ترین اقوام ایرانی هستند و در این مجموعه خیلی خوب فرهنگ آن ها را به مخاطب نمایش می دهد. سادگی و صمیمیت آن ها در این مجموعه بسیار جذابیت دارد. بعلاوه اینکه خیلی خوب مخاطب را با خود همراه میکند.

n

اگر بخواهم دقیق تر بگویم کاراکترها خوب ساخته و پرداخته شده اند. محیط روستا نیز برای ما الهام بخش است. به شخصه وقتی محیط سریال نون خ 4 را تماشا میکنم یاد گذشته خودم می افتم و خاطراتی از گذشته های دور برای من زنده می شود. من فکر میکنم صمیمیت مردم دیگر مثل سابق نیست به عبارت دیگر من فکر میکنم تکنولوژی باعث شده مردم بیش از آنکه با یکدیگر تعامل داشته باشند با تکنولوژی تعامل کنند.

n

برای دانلود قسمت 6 شش روی آیکون زیر کلیک کنید تا به دانلود تمامی اپیزود ها هدایت شوید

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم