دانلود قسمت 59 و 60 گیلدخت

دانلود قسمت 59 و 60 گیلدخت

دانلود قسمت 59 و 60 گیلدخت

سریال گیل دخت قسمت ۵۹ و ۶۰

کم کم دارین به قسمتهای پایانی سریال گیل دخت نزدیک میشیم. یک مجموعه ی جذاب و دیدنی و البته تاثیر گذار، به نظرم این مجموعه خوب ساخته شده بود. من البته در قسمتهای اول چنین درک و قضاوتی رو نداشتم ولی رفته رفته درک و قضاوت من کامل و کامل تر شد تا اینکه الان در حال حاضر میگم که الحق خیلی براش زحمت کشیده بودن و خوب هم ساخته شده بود.

جذابیت مجموعه به نظرم تا قسمت 57 و 58 گیلدخت رفته رفته زیاد شد. حالا میخواهیم ببینیم در این دو اپیزود چه تغییراتی رو خواهیم داشت. یه مجموعه تاریخی دیگه به اسم آتش و باد هم از شبکه سوم سیما پخش میشه که البته دیدن اون هم خالی از لطف نیست. یعنی کسانیکه به سریالها و فیلمهای تاریخی علاقمند هستند بهتر هست که آتش و باد رو هم ببینن چون خیلی مهیج هست و براش زحمت زیادی کشیدن جوری که سازندگان این اثر گفتن اگر استقبال زیاد باشه چند فصل دیگه از مجموعه رو هم رو میکنن! حالا هر چی باشه برای دانلود قسمت  ۵۹ و ۶۰ سریال گیل دخت همه لحظه شماری میکنن. عده ای از افراد در خارج از کشور هستن و ممکنه سرچ کنن و دنبال این قسمت ها بگردن!

باید بهتون بگم عزیزان دل این سریال پنجشنبه ها و جنبه ها پخش میشه و این دو قسمت هم میره برای هفته ی اول اردیبهشت پس زودتر از این تایم دنبال لینک نگردین که پیدا نمی کنید.

ما لینک های دانلود قسمت 59 و 60 گیلدخت رو در اردیبهشت ما در سایت قرار می دیم. این لینکها احتمالا روی سرورهای ترنبیت قرار داده میشن پس شما باید کمی صبور باشید… و منتظر تاریخ پخش بمونید. در ضمن بعضی از افراد نامحترم هستن که کلا شوت تشریف دارن و میان فحاشی میکنن هیچ سایتی نمیاد بگه فلان تاریخ منتظر لینک ها باشید ولی ما سعی میکنیم تاریخ هم بدیم که تکلیف روشن باشه

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم