دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۶ و ۵۵

دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۶ و ۵۵

دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت

دانلود قسمت 55 و 56 گیلدخت / سریال گیل دخت با کیفیت خوب در این سایت

تا حالا شده از همه چیز و همه کس ناراحت بشید؟ تا حالا شده هدفی برای ادامه دادن نداشته باشید. یا بهتره بگم انگیزه ای برای ادامه دادن نداشته باشید. فکر می کنید دلیل اصلی این موضوع چیه! چه چیزی باعث این موضوع میشه؟ قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود قسمت 55 و 56 سریال گیلدخت رو در سایت قرار بدیم. دوست دارم خاطر نشان کنم، که قدر تمام لحطات خوب زندگی خودتون رو بدونید. به قول حکیم عمر خیام نیشابوری که می گفت: بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین !!! گذر عمر بسیار سریع اتفاق می افته و ما خیلی سریع تر از اون چیزی که فکرش رو میکنیم پیر میشیم.

در سریال گیلدخت هم اگر بدون در نظر گرفتن گریم به چهره تقی خان نگاه کنید و بعد چهره تقی خان رو با خان سریال پس از باران مقایسه کنید متوجه میشید که سالهاست گذشته چون در اون سریال محمود پاک نیت جوان بود و جویای نام ولی اینجا پیر شده و بردنش کنج عزلت. اینجا بیشتر بار زورگویی متوجه دربار هست تا خانه خان…شازده هست که تقی خان رو به بند کشیده…

به نظر شما در قسمت 55 و 56 سریال گیل دخت شاهد چه اتفاقی خواهیم؟؟؟ آیا باز هم سوتی عوامل سازنده رو خواهیم داشت یا نه؟ نمیشه به قطعیت در مورد آینده نظری داد اما به نظرم این دو قسمت ریتم تند تری خواهند داشت.

هر چند در مجموع این سریال رو نه در 60 قسمت بلکه در بیست قسمت میشد جمع کرد…یکم بیخودی دارن کشش میدن اینگاری که دارن انشا تلاوت می کنن قبول دارید؟ سریال وقتی از یه حدی فراتر بره با اعصاب و حوصله ما آدم ها بازی میکنه.

برای دانلود این دو اپیزود و سایر اپیزود های این مجموعه عاشقانه تاریخی روی آیکون آبی رنگ کلیک کنید.

dl

همچنین میتوانید قسمت 53 و 54 گیلدخت را در همین سایت مشاهده کنید.

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم