دانلود قسمت 53 و 54 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۳ و ۵۴

دانلود قسمت 53 و 54 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۳ و ۵۴

دانلود قسمت 53 و 54 گیلدخت

دانلود قسمت 53 و 54 گیلدخت / سریال گیل دخت با کیفیت بالا

یه صبحی از خواب پا میشید و به آینه نگاه میکنید. وقتی به آینه نگاه می کنید. متوجه می شید که موهای صورت و سر شما سفید شده! اتفاق تلخی هست نه؟ عمر یه چیز گرانبهاست و نباید همین طوری از دستش بدیم. سرمایه ی عمر همون قدر اهمیت داره که سرمایه پولی شما! البته به نظر من حتی ارزشمند تر آدمی تا وقتی جوان هست قدر جوانی خودش رو باید بدونه و وقتی پیر و زمین گیر شد دیگه اهمیتی نداره. قبل از اینکه بخواهیم سریال گیل دخت قسمت ۵۳ و ۵۴ روی سایت قرار بدیم میخوام از شما بپرسم که بهترین سریال ایرانی در طی این چند دهه چه سریالی بوده! اگر دوست داشتید این موضوع رو در کامنت ها برای ما بنویسید.

اگر نظر خود منو بخواهید من به مجموعه ی پایتخت رای میدم. البته از حیث مخاطب پذیری این موضوع رو عنوان می کنم. نه از جهت دیگری

شاید اگر بخواهید از نقطه نظر موضوع سریال ها بهش نگاه کنید و یا محتوای اون ها ما سریال های به مراتب بهتر و مفهومی تر رو داشتیم. مثلا سریال های تاریخی و یا داستانی زیادی بودن که بشدت مخاطب های زیادی داشتن. از جمله این سریال ها میشه به سریال روزی روزگاری اشاره کرد و یا مجموعه بانوی سردار! مریم بختیاری اونم به نظرم مجموعه ی خیلی قشنگ و خاصی بود و دیگه تکرار نخواهد شد.

یادش بخیر مجموعه پس از باران که محمود پاک نیت اونجا هم نقش خان رو بازی می کرد. بسیار قشنگ بود. اینقدر پس از باران جذاب و زیبا بود که با وجود اینکه من در اون سال ها طفلی کم سن و سال بودم با این وجود هنوز هم در ذهن من به خوبی حضور داره!

یکی از بهترین بازیگران اون مجموعه غلام بود. کیا یادشونه؟ بگذریم نمی خواد زیاد کشش بدم . برای دانلود قسمت 53 و 54 سریال گیلدخت باید روی آیکون آبی رنگ زیر کلیک کنید تا به صفحه ی دانلود تمامی اپیزود ها هدایت بشید.

dl

همچنین میتونید قسمت 51 و 52 گیلدخت رو در همین سایت مشاهده کنید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم