دانلود قسمت 51 و 52 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۱ و ۵۲

دانلود قسمت 51 و 52 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۵۱ و ۵۲

دانلود قسمت 51 و 52 گیلدخت

دانلود قسمت 51 و 52 گیلدخت / سریال گیل دخت با کیفیت خوب

یه روز همه چیزهایی که دنبالش میگردی تمام میشه! عمر شما هم خیلی شیک و مجلسی به پایان می رسه! بله دوستان به همین سادگی! پس وقت خود را غنیمت شمارید. بعضی ها هستن که دغدغه ی پول دارن البته طبیعی هم هست. اما به نظرم مهم ترین سرمایه ی هر فرد عمرش هست و نه پولی که به دست میاره.

شما همونقدری که به کسب ثروت اهمیت می دید باید به نعمت عمر هم توجه داشته باشید. یه روز وقتی بیدار بشید البته اگر جوان باشید وقتی به آینه نگاه میکنید متوجه میشید که موهای سر شما سفید شده! چه کابوس تلخی نه؟ آدمی تا وقتی جوان هست قدر این نعمت گرانبها رو نمیدونه رفته رفته از دستش میده و دیگه رمق کار کردن هم نخواهد داشت….

دوستان عزیز قبل از اینکه سریال گیل دخت قسمت ۵۱ و ۵۲ را روی وبسایت قرار بدم میخوام این توصیه ی منو جدی بگیرید و به فرایند آموزشی خودتون اهمیت بدین! چرا اینو میگم؟ چون به همان اندازه ای که موضوعات تفریحی اهمیت داره، آموزش دیدن هم اهمیت داره.

مثلا فرض کنید الان دنبال این موضوع هستید که فیلم و سریال ببینید. خب چرا مهارتی مانند فیلم سازی و یا سریال سازی رو نشه کسب کرد. قطع به یقین میشه این مهارت رو کسب کرد. بهتره بگم دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. شما با یادگیری مهارت آهنگ سازی هم پول در میارید و هم میتونید معروف بشید.

البته از شبکه های اجتماعی نباید غافل بشید شبکه های اجتماعی می تونن معجزه کنن.

اندکی هم در مورد خود گیلدخت صحبت کنیم. به نظرم این سریال ایرانی یه خورده طولانی شده! یعنی ما تصور نداشتیم که اینقدر الکی الکی کشیده کنن ماجرا رو

اینم بگم سریال هایی مثل واکینگ د که طولانی شدن در نهایت حوصله مخاطب رو سر بردن و مخاطب هاشون به شدت ریزش کرده

دانلود قسمت 51 و 52 گیلدخت به همراه سایر اپیزود ها با کلیک روی آیکون زیر

dl

همچنین میتوانید قسمت 49 و 50 گیلدخت را در همین سایت مشاهده کنید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم