دانلود قسمت 49 و 50 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۴۹ و ۵۰

دانلود قسمت 49 و 50 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت ۴۹ و ۵۰

دانلود قسمت 49 و 50 گیلدخت

دانلود قسمت 49 و 50 سریال گیلدخت با کیفیت بالا

توجه این دو قسمت  6 و 7 آردیبهشت پخش می شوند. آخرین اپیزود 48 (1 اردیبهشت)

این روزها هیچ چیز به صورت میزون حرکت نمیکنه هر چیزی رو که نگاه می کنی یه باگی داره! مهم ترین باگ هم در حیطه ی اقتصاد و معیشت خانوارها هست. نمیدونم که صحبت های من پایه ی علمی داره یا نه اما حس میکنم یعنی این حس خیلی هم شدید. حس میکنم مسدود کردن شبکه های اجتماعی به افزایش نرخ ارز کمک کرده! دلیلش هم اینه خانوارهای زیادی در این محیط درامد دارن و با کاری که شده یک رکود حاکم شده!

خب حالا این موضوع چه ربطی به گیلدخت قسمت 49 و 50 داره؟ به صورت مستقیم که هیچ ربطی نداره اما به صورت غیر مستقیم خیلی ربط ها داره! جوانی که میزان درآمدش کم بشه کم کم افسردگی میگیره! ظاهرا بین افسردگی و میزان تماشای فیلم و سریال هم رابطه تنگاتنگی وجود داره به عبارت دیگه هر چه من نوعی افسرده تر باشم احتمال بیشتری وجود داره که زیاد فیلم و سریال نگاه کنم.

سریال گیل دخت یک سریال جذاب تاریخی  با درون مایه ای عاشقانه است و اینقدر به درازا انجامیده که به زودی قراره قسمت قسمت ۴۹ و ۵۰  اون رو مشاهده کنیم.

البته ناگفته نماند که این مجموعه 60 قسمت داره یعنی حالا حالاها باید به اپیزود های اون نگاه بیاندازیم و ازش لذت ببریم.

سوالی که باید در اینجا از شما بپرسم اینه که کدوم بازیگر بهترین بازی رو داره؟ شما بازی محمود پاک نیت رو بیشتر دوست دارید یا بازی میترا رفیع رو؟ ملاک شما برای امتیاز دادن چه چیزی هست.پتانیل کدوم بازیگر برای فیلم های سینمایی بیشتره ؟ آیا برای بازی کردن در فیلم های سینمایی هم اینقدر سنتی خواهند بود یا اینکه نگرش اون ها تغییر میکنه …چه حادثه یا اتفاق خاصی قراره در دو اپیزود پیش رو بیافته اونا رو کامنت کنید.

دانلود قسمت 49 و 50 سریال گیل دخت

dl

همچنین میتونید قسمت 47 و 48 گیلدخت را در همین سایت ببینید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم