دانلود قسمت 45 و 46 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 45 و 46

دانلود قسمت 45 و 46 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 45 و 46

دانلود قسمت 45 و 46 گیلدخت

دانلود قسمت 45 و 46 گیلدخت با کیفیت بالا::: با ما همراه باشید

سلام دوستان عزیزم حال دلتون چطوره؟ این روزها رو چطور می بینید آیا به اندازه کافی جیب هاتون پر از پول هست یا نه. پول البته خوشبختی نمیاره با این وجود یک مسیری رو برای خوشبخت شدن میتونه باز کنه. در واقع بهتره اینطور بگم که به تنهایی قرار نیست خوشبختی بیاره و یا اینکه خوشبختی های شما رو مضاعف کنه!

پول تنها یک وسیله هست.  این وسیله رو میشه ازش استفاده درست کرد و میشه ازش استفاده نادرست کرد.  مثلا کسیکه یک سایت شرط بندی راه اندازی میکنه و مردم رو تیغ میزنه! طبیعتا از پولش استفاده منفی کرده و نه استفاده مثبت…

اما اون تهیه کننده ی پولداری که میاد با کمک پول یک سریال زیبای تاریخی مثل گیلدخت رو میسازه (که هم اکنون برای قسمت 45 و 46 اون آماده میشیم) کار قشنگ و نسبتا بزرگی انجام داده و نمیشه گفت که کار این فرد ضعیف هست.

خب حالا که این بحث مطرح شد که پول در کل چیز بدی نیست. چطور میشه اونو به دست آورد. باید چه کاری کنیم تا سریع تر پولدار بشیم؟ یکی از راه های پودار شدن اینه که مهارت های لازم رو کسب کنید…مهارت رو از کجا میشه به دست آورد؟؟؟ واضح است که اینترنت.مهارت رو میشه در پلتفرم های آموزشی به دست آورد . که یکی از این پلتفرم ها رو ما در دست طراحی داریم و امیدواریم که بتونیم به زودی زود در دسترس شما عزیزان قرار بدیم.

در پلتفرم آموزشی مد نظر ما در موضوعات مختلف میتونید آموزش ببینید مثلا در حیطه فیلم سازی و آهنگ سازی…

امیدواریم هر چه سریع تر اسپانسر این پروژه پیدا بشه چون دوست داریم یه کار متفاوت انجام بدیم …بگذریم زیاد حرف زدم. برای دانلود قسمت 45 و 46 سریال گیلدخت و مابقی اپیزود های  گیل دخت روی آیکون زیر کلیک کنید.

dl

>>>>   همچنین قسمت 43 و 44 گیلدخت در همین سایت

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم