دانلود قسمت 4 و 5 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت 4 و 5 (چهارم و پنجم)

دانلود قسمت 4 و 5 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت 4 و 5 (چهارم و پنجم)

دانلود قسمت 4 و 5 رهایم کن

دانلود سریال رهایم کن قسمت 4 و 5  ( چهارم و پنجم )با چند کیفیت مختلف

محسن تنابنده را که خیلی از شما می شناسید. از نظر من و اکثریت شما هم بازی هایش قابل قبول است. او در سریال رهایم کن که این هفته قسمت 4 و هفته بعد قسمت 5 آن را برای دانلود در سایت قرار می دهیم بازی میکند. اینکه قرار است در قسمت چهارم و پنجم سریال رهایم کن چه اتفاقی بیافتد هنوز نمی دانیم. اما نیک می دانیم مجموعه ای که تنابنده در آن به ایفای نقش می پردازد مخاطب پسند و زیباست و ارزش دیدن دارد.

ما هنوز با سریال پایتخت آقا محسن خاطره داریم . دوستانی که قسمت 2 و 3 سریال رهایم کن رو دانلود کردن نظرشون رو در مورد این سریال با ما در میان بگذارن ببینیم اصلا ارزش دیدن داره یا نه ( شاید قشنگ باشه شایدم نه).

چون به شخصه سریال هایی که به اندازه کافی مخاطب نداشته باشن من هم اون ها رو نگاه نمی کنم و فکر میکنم وقت تلف کردن هست که انرژی و وقت برای اینجور سریالها هدر بدیم.

داستان کلی سریال رهایم کن حول و حوش شخصیت دو برادر یه نام های هاتف و حاتم می چرخد که از قضا  در خانواده ای سرشناس هم زندگی میکنند. بنابراین زیر ذره بین نگاه مردم قرار دارند.

حاتم عاشق پرستار بچه ی خود به نام مارال می شود. اینکه چرا چنین دلبستگی برای او پیش می آید جای خود دارد اما! مردم هنوز سوالات و ابهاماتی در مورد همسر سابق حاتم دارند. در گیرو دار عشق حاتم به مارال یک سری تعارضاتی هم میان او و برادرش ایجاد می شود که باید ببینیم مسیر داستان به کدام سمت کشیده می شود. آیا شما هم حدس میزنید با یک مجموعه ی زیبا سروکار داریم. اگر اینطور فکر میکنید برای ما کامنت بگذارید…

دانلود قسمت 4 چهارم رهایم کن

دانلود قسمت 5 پنجم رهایم کن

تمامی اپیرود ها با کلیک روی آیکون زیر

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم