دانلود قسمت 39 و 40 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 39 و 40

دانلود قسمت 39 و 40 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 39 و 40

دانلود قسمت 39 و 40 گیلدخت

دانلود قسمت 39 و 40 سریال ایرانی گیلدخت با کیفیت بالا

بالاخره در ایام عید باز هم این مجموعه دوست داشتنی ادامه پیدا می‌کنه البته ما در این ایام فیلم ها و سریال های بیشتری رو داریم با این وجود دیدن این مجموعه یه صفای دیگری رو داره بخصوص وقتی جناب پاک نیا عزیز دل ما در این مجموعه بازی می‌کنه

کی فکرش رو میکرد که پاک نیت مثل سریالهای قدیمی همچون پس از باران خوش بدرخشه

مطالب پیشین

::: سلام دوستان حال و احوالتون چطوره! ایام بکام هست یا نه

خوش میگذره؟ کیف شما کوکه؟

امروز میخوام راجع به چیزهای مهمی صحبت کنم. پیش از این قسمت 37 و 38 گیلدخت رو در سایت داشتیم. من به طور قاطع میگم یکی از بهترین سریال های سال جاری صدا سیما همین مجموعه بوده که تاکنون بسیار بر سر زبون ها افتاده!

حالا چرا بر سر زبون ها افتاده نمیدونم! اما خب بازی خوب تقی خان و میترا رفیع هم بی تاثیر نبوده! یادش بخیر یه زمانی دست جمعی می نشستیم پای تلوزیون و اوشین نگاه میکردیم! چه دوران باحالی بود کل زندگیمون شده بود اوشین نگاه کردن! چقدر هم برای اون بدبخت بیچاره اشک می ریختیم و غصه میخوردیم!

حالا سال ها از این ماجرا گذشته مثل قدیم دیگه مردم نمیشینن پای اوشین! ذائقه ها خیلی خیلی فرق کرده! این تغییر ذائقه ها به اندازه ای بوده که در کتاب های جامعه شناسی به اون میگن تحول وسیع اجتماعی! نسل جدید مثل نسل پیشین نیست در واقع نسل جدید رو میشه نسل دیجیتال دونست نسلی که برای دیدن قسمت های 39 و 40 گیلدخت و یا کلا هر سریالی لحظه شماری میکنه.

نسل جدید نسل تغییرات وسیع اجتماعی هست! این نسل بیشتر وقتش رو در شبکه های اجتماعی سپری میکنه! به عبارت ساده تر اگر بخوام بگم. بیش از اون چیزی که تمایل داشته باشه یک سریال رو از تلوزیون نگاه کنه دنبال اینه که دانلودش کنه مثلا میاد و سرچ میکنه دانلود قسمت 39 و 40 سریال گیل دخت. براشهم اهمیت نداره اینترنتش مصرف شد چون میدونه توی تمام دنیا اینترنت رو بر اساس سرعت می فروشن ولی در ایران اینترنت رو بر اساس گیگ می فروشن! خب طبیعتا این موضوعات تفاوت های معنا داری رو ایجاد میکنه بین این نسل و نسل های گدشته!

اما حالا میخوام یک توصیه مفید کنم که به درد این نسل و نسل های گذشته میخوره! توصیه من به تمامی عزیزان اینه که تای جای ممکن و در حد توانشون معلومات و مهارت های خودشون رو افزایش یبدن! اصلا به جای اینکه بشینن فیلم ها و سریال های بقیه رو تماشا کنن! خودشون میتونن فیلم و سریال تولید کنن! خدا وکیلی این موضوع رو اصلا شوخی نمی کنم بلکه کاملا هم جدی میگم. روی آموزش و البته کسب تجربه تمکز کنید شما میتونید خیلی چیزها رو یاد بگیرید. می تونید در همه ی امور استاد بلامنازع بشید. البته منظورم اموری هست که به شما ربط داره نه چیزهای بی ربط چون استعدادهای آدم ها محدوده و دو نفر به یک اندازه دارای استعداد و توانایی نستند. خب بگذریم زیاد حرف زدم برای دانلود قسمت 39 و 40 سریال گیل دخت و ما بقی اپیزود ها بر روی آیکون آبی رنگ زیر کلیک کنید.

اپیزود چهل و سی و نه در ایام عید منتشر می شوند

قسمت 39 و 40 سریال گیل دخت و مابقی اپیزود ها با کلیک بر آیکون زیر

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم