دانلود قسمت 35 و 36 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 35 و 36

دانلود قسمت 35 و 36 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 35 و 36

دانلود قسمت 35 و 36 گیلدخت

دانلود قسمت 35 و 36 گیلدخت با چند کیفیت مختلف

این روزها خیلی از ما سریال زیبای گیل دخت را تماشا می کنیم. طبیعی هم هست. به هر حال مدت زیادی است که از دیدن مجموعه های فاخر محروم بوده ایم. البته به جز سریال گیل دخت که قسمت 35 و 36 آن را همین هفته برای شما در سایت قرار می دهیم. مجموعه های در دست ساختی هم هستند مثل مجموعه جشن سربرون که آن هم احتمالا مخاطبانی داشته باشد به زیادی گیلدخت.

راستش را بخواهید به شخصه از تلوزیون انتظار بیشتری دارم و دوست دارم وقتی قرار است هزینه هنگفتی شود در راه درست و اصولی آن خرج شود.

به هر حال این ها بیت المال است و نه بیت الحال! امیدوارم منظور مرا درک کرده باشید. اگر چه تلوزیون از ظلم درباریان و خوانین صده های پیشین زیاد حرف زده است با این حال هرچقدر هم که در این راه روشنگری صورت گیرد باز هم کم است. چرا؟؟؟

پر واضح پیداست که ایران عزیزمان آبستن حوادث بسیاری است و هر کس دوست دارد ماهی خود را خودش صید کند. البته این را هم بگویم نظم جدیدی در حال شکل گیری است. قدرت در حال انقال از غرب به شرق است.همین آمریکایی ها که یک زمانی با کمک امپراطوری رسانه و به مدد دور بودن از صحنه ی جنگ های جهانی با فریب و حیله گری توانست دلار را قدرت مند ترین پول جهان کند. من کاملا مطمئنم که آمریکا و اقتصاد لیبرالی در حال سقوط است. کافیست به رقم بدهی این کشور توجه شود.

حالا چرا هنگام حرف زدن از سریال گیل دخت این را گفتم؟؟؟

راستش را بخواهید من سرسپردگی شاهان قدیم یادم آمد. مخصوصا پادشان قاجار که برای یک سفر به فرنگ داشتن! بخش هایی از کشور را می فروختند.

بعد از آن هم درباریان بی مصرف پهلوی یادمان آمد که میگفتند بحرین عروس خودمان بود شوهرش دادیم. خب حالا شما تصور کنید. به یکباره نظم صهیونیستی در سراسر دنیا فرو بریزد.بگذریم از اصل ماجرا که دانلود سریال گیل دخت بود دور شدیم لینک های دانلود این قسمت 35 و 36 گیلدخت را با کلیک بر روی آیکون زیر می توانید دریافت کنید.

dl

همچنین برای دانلود دو قسمت قبل روی یعنی قسمت 33 و 34 گیل دخت میتوانید روی آیکون کلیک کنید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم