دانلود قسمت 33 و 34 گیلدخت | سریال گیل دخت قسمت 33 و 34 (تماشا)

دانلود قسمت 33 و 34 گیلدخت | سریال گیل دخت قسمت 33 و 34 (تماشا)

دانلود قسمت 33 و 34 گیلدخت

 

(دانلود سریال گیل دخت قسمت 33 سی و سه و 34 سی و چهارم)

قبل از هر چیز بهتون بگم که تماشای سریال یکی از سرگرمی های من هست. معمولا هم چند گرمه تخمه میخرم و میشینم پای تلوزیون یا لب تاب و مجموعه های زیبای ایرانی رو تماشا میکنم.

معمولا برای مخاطبین عزیز لینک هایی رو قرار میدیم که حجم زیادی نداشته باشن و در عین حال کیفیت قابل قبولی هم داشته باشن…خب این یه فرصت خیلی خوب هست

صحبت های پیشین:::

یکی از سریال های خیلی خوب صدا سیما که این روزها توانسته است طرفداران زیادی را هم جذب کند. همین سریال زیبای گیلدخت است. شاید برای شما جالب باشد که سریال هایی از این دست مستقیما فرهنگ عمومی را تحت تاثیر خود قرار می دهند به عبارت دیگر بهتر است بگوییم که این ها آثار فاخر به حساب می آیند. قبل از اینکه لینک های دانلود قسمت 33 و 34 سریال گیل دخت را روی سایت قرار دهیم. میخواهم از شما سوالی بپرسم. دوستان خوبم آیا تا این لحظه از سریال فوق لذت برده اید با نه؟

آیا پیشنهادی دارید که تهیه کنندگان سنما تلاش بیشتری در جهت ساخت مجموعه های فاخر تر داشته باشند یا خیر؟

ما دهه 60 ای ها هنوز یادمان هست پس از باران را به راستی مجموعه ای جالب توجه بود آن پس از باران و تا خیلی سال هم که بگذرد جای خودش را به مجموعه ی دیگری نخواهد داد.

در آن سریال تقی خان سریال گیلدخت باز هم نقش خان را بازی می کرد . ظلم های فرخ و حیله گری های غلام هنوز از خاطراتمان محو نشده اما حالا تلوزیون پس از سال ها مجموعه ی زیبای دیگری دارد به اسم گیل دخت که نقش اصلی آن را میترا رفیع عهده دار است. البته من به شخصه از بازی میترا رفیع چندان خوشم نمی آید با این حال در این مجموعه به نسبت سریالهای دیگرش انصافا خوب بازی کرده است.

نکته ی دیگری که من فکر میکنم در آینده شاهد آن باشیم حضور بازیگران جدید سینمای آینده در تلوزیون است. منظور من سلیبریتی های امروز نیست. اساسا سیلیبریتی های امروز هیچ کدامشان در جایگاهی نیستند که بخواهند دوباره به رسانه ملی دعوت شوند آن  هم پس از رویدادهای اعتراضی که شاهد آن بودیم . در هر صورت من امیدوارم که شگفتانه های قابل قبولی را در آینده داشته باشیم.

دانلود قسمت 33 و 34 سریال گیل دخت

دانلود سریال ایرانی گیل دخت تمامی قسمت ها بعلاوه اپیزوده های 33 و 34 را با کلیک بر روی آیکون زیر داشته باشید.

dl

همچنین برای دانلود دو اپیزود قبل یعنی قسمت 31 و 32 سریال گیلدخت می توانید روی آیکون کلیک کنید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم