قسمت 41 و 42 آتش و باد

قسمت 41 و 42 آتش و باد

دانلود قسمت 41 و 42 سریال آتش و باد

تماشای سریال

سلام دوستان حالتون چطوره ایام روزگار مطابق مرادتون هست یا نه؟ از ثانیه به ثانیه روزگار لذت می برید یا نه؟ تا کنون 40 قسمت از مجموعه ی زیبای آتش و باد پخش شده و هم اکنون خودمون رو برای دانلود قسمت 41 و 42 سریال آتش و باد آماده میکنیم.

شاید بشه گفت که این مجموعه ی دیدنی از شاهکارهای صدا و سیماست و تا همین الان هم تونسته مخاطبین زیادی رو برای خودش دست و پا کنه به گونه ای که من الان نگاه کردم و دیدم بیش از دو میلیون ویو در تلوبیون داشته. خب این برای مجموعه ای که از شبکه سوم سیما پخش میشه آمار نسبتا خوبیه!

نمی گم عالیه ولی خداییش نسبتا خوب به حساب میاد. شاید در مقایسه با سریال هایی مثل نون خ 4 آمار کمی به حساب بیاد ولی به طور کلی عالیست.

شخصیت پردازی این مجموعه هم به نظرم قشنگه! این یعنی اینکه شخصیت هایی مثل بهادر و سرخو از اول داستان تونستن مخاطب رو با خودشون همراه کنن!

شما هم با گفته ی من موافق هستید یا نه؟

بگذریم در قسمت 41 و 42 سریال آتش و باد منتظر تحرکات جناب سرخو هستیم و می خواهیم ببینیم سرخو قراره چیکار کنه! آیا سرخو برای به دست آوردن زن مورد علاقه ی خودش دست به حماقت میزنه؟ من فکر نمی کنم بهادر به سرخو دختر بده! البته من این متن رو از قبل دارم آماده میکنم و مطمئنا دارای ایراداتی هم هست.

ایراداتی که گاهی در محتوا وجود داره و گاهی در متن…اما در اینکه سریال آتش و باد یکی از بی نظیرهاست قطعا اتفاق نظر وجود داره..

سریال آتش و باد در قسمت های 41 و 42 قرار نیست شخصیت های جدیدی رو به داستان اضافه کنه! البته من اینطور حدس میزنم یعنی هر چی بوده تا همینجا شکل گرفته

برای دانلود سریال آتش و باد ( این دو قسمت) که در دو شب مجزا پخش میشن و سایر اپیزود ها روی آیکون دانلود کلیک کنید

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

دانلود قسمت 57 و 58 گیلدخت

قسمت 57 و 58 گیلدخت

2
دقیـقه مطالعه
مشاهده
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم