دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال گیلدخت / گیل دخت

دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال گیلدخت / گیل دخت

دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال گیلدخت

n

دانلود سریال گیل دخت قسمت 15 پانزده

n

خیلی وقته که عاشق سریال های تاریخی هستم. یعنی هر سریال تاریخی که پخش میشه با کمال میل نگاه میکنم. یکی از این مجموعه های تاریخی بکر سریال زیبای گیل دخت هست که الان هم خودمون رو برای دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال گیلدخت آماده میکنیم.

n

n

راستش رو بخواهید چند سالی بود که سریال خوبی ندیده بودم. سبک ساخت اکثر اون ها مثل هم هست و برای همین من نمیتونم به این سبک سریالها علاقمند باشم. اما وقتی صحبت از تاریخ میشه قضیه فرق می کنه چه سریال گیل دخت. چه جیران به هر حال سعی میکنم ببینم.

n

اول این مجموعه من خیلی خوشم نمی اومد از مجموعه، اما به تدریج و پس از مرگ اسماعیل دیدیم که ارزش دیدن داره و میشه ببینیم و از دیدنش لذت ببریم.

n

قسمت 15 پانزدهم سریال گیل دخت به نظر شما قراره با چه اتفاقی همراه باشه؟ حتی حدس هم بزنید برای من قبوله و به حدسیات شما احترام میذارم. مثلا من خودم حدس میزنم اسماعیل زنده بشه 😃 حدسه دیگه واقعی که نیست. یه احتمالی هم داره و یادتون باشه عدد احتمال همیشه بین صفر و یک هست. یعنی یک احتمال میتونه یک تقسیم بر یک بیلیون باشه!!!

n

دوستان خوب من، شما که تا اینجای کار با سریال همراهی کردید در ذهن خودتون به میترا رفیع نمره چند میدین؟ به نظر شما حق میترا رفیع در سریال گیل دخت نمره چند هست. آیا پتانسیل بازی کردن در مجموعه های بهتری رو هم داره یا نه یا تمام استعدادش همینه.

n

به نظر شما آیا محمود پاک نیت یا تقی خان در سینما هم بازی خواهد کرد یا نه… به نظرم میتونست سوپر استار سینما باشه ولی در تلوزیون گرفتار شد و تلوزیون روند های متفاوتی رو داره. خب دیگه زیاد حرف زدم. بریم سراغ دانلود این قسمت

n

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم