دانلود قسمت 14 چهاردهم گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 14

دانلود قسمت 14 چهاردهم گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 14

دانلود قسمت 14 چهاردهم گیلدخت

n

تا کنون سیزده اپیزود از مجموعه ی زیبای گیلدخت را دیده ایم و اینک خود را برای دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال گیل دخت آماده میکنیم. صدا و سیما با شیفت کردن به سمت مجموعه های تاریخی سعی در جذب مخاطب های بیشتری دارد. این که آیا صدا سیما موفق به این کار می شود یا نه هنوز نمیدانم. اما به طور کلی سریالهای تاریخی مثل گیل دخت از اقبال زیادی در بین عموم مردم برخوردار هستند.

n

n

از جمله فاکتورهای مثبتی که من در مجموعه دیدم این است جمهوری اسلامی گزینشی رفتار نمی کند. یعنی مثلا شقایق فراهانی به خاطر اینکه خواهر گلشیفته است از حضور در سریال گیلدخت محروم نمیشود و این نشان دهنده عقلانیت حاکمیت است.

n

موضوع بعدی این است که باید به شکست یکی از حدسیاتم در مورد گیل دخت اعتراف کنم. چرا که در اول کار فکر میکردم که اسماعیل تا پایان راه مجموعه مخاطب را همراهی کنید. اما دیدیم که این طور نشد. بلکه کشته شد و او را کنار درختی دفن کردند.

n

البته من حدسیات درستی هم داشتم به عنوان مثال در همان قسمت های اولیه در سایت اصلی و کانال یوتیوب گفتم که این مجموعه کمی از سریالهای کره ای تقلید کرده است. حال دیدیم که خانم مسنی در حال تجویز داروهای گیاهی به یک درباری است. ادم یاد سریال کره ای پزشک دربار می افتد. آیا من اشتباه میکنم؟ یا تصادفی بوده است.

n

بگذریم این هفته مخاطب انتظار دارد پس از دانلود قسمت 14 چهاردهم گیل دخت و تماشای آن با حوادث تند و تیز جدیدی سر و کار داشته باشد.

n

به هر حال قشون دنبال گلنار میگشتند که پیدایش کردند و این یعنی باز هم یک چرخش جریانی در روند داستان برای جذابیت هر چه بیشتر قسمتهای جدید.

n

n

دانلود قسمت 14 گیلدخت

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

دانلود سریال رحیل

2
دقیـقه مطالعه
مشاهده
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم