دانلود قسمت 11 گیل دخت/ سریال گیلدخت قسمت یازدهم

دانلود قسمت 11 گیل دخت/ سریال گیلدخت قسمت یازدهم

سریال گیلدخت قسمت 11 یازدهم

n

دانلود قسمت 11 یازدهم سریال گیل دخت

n

سلام عزیزان دل، حال شما چطوره، امیدوارم هرجایی که هستید حال دلتون خوب باشه و شاد و سرحال باشید. این روزها خیلی ها هستن که سریال نگاه میکنن. در هر کوی و برزنی تایم آزاد خودشون رو به دیدن سریال اختصاص میدن. خب قبل از اینکه در مورد قسمت 11 یازدهم سریال گیل دخت صحبت کنم. باید به شما عزیزان بگم که این مجموعه از نظر من چنگی به دل نمیزنه…یعنی در مقابل جیران قوی ساخته نشده.

n

من روزهای اول فکر می کردم با یک مجموعه قوی تر سروکار دارم اما اینطور نبود یعنی ضعیف تر از چیزی هست که تصور میکردم. اما در مجموع مخاطب عام از سبک سریال گیل دخت شاید خوشش بیاد. فارق از اینکه الان باید به فکر دانلود قسمت 11 یازده گیلدخت باشه. به صورت کلی حتی تیزرها و سکانس های نصفه نیمه رو هم نگاه میکنه. وقتی میگم مخاطب عام منظورم تمام کسانی هستن که دور و بر من هستن حتی مادر و برادرم.

n

خب اینا ساعت ها پای سریال گیلدخت می نشینن و بهش نگاه میکنن. قصه ی عاشقانه ی مجموعه ی گیل دخت هم مخاطب رو میتونه جذب کنه چرا؟

n

به این دلیل که وقتی تاریخ با قصه های عاشقانه ترکیب میشه حوادث و رویدادهای جذاب تری رقم میخورن- این رویدادهای جذاب مخاطب رو پای رسانه میخکوب میکنه فرقی نداره 11 قسمت گذشته باشه یا مثلا دو اپیزود. مهم این ترکیبی هست که بین مفاهیم صورت میگیره و قابلیت جذب مخاطب رو داره.

n

دوستان خوبم ما الان بیننده سریال ها هستیم. ولی تا حالا تصور کردین خودمون میتونستیم سازنده این مجموعه ها باشیم. ما هم میتونستیم تهیه کننده یا کارگردان باشیم و از اونجایی که زندگی مثل یک فیلم می مونه باید به بهترین نحو در این زندگی بازی کنیم. یک نقشی به ما سپرده شده باید به خوبی این نقش رو به پیش ببریم

n

دانلود قسمت 11 یازدهم سریال گیل دخت

n

برای دانلود قسمت 11 روی آیکون زیر کلیک کنید تا به صفحه ی تمامی اپیزودها هدایت شوید

n


102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم