تصویر پیدا نشد

دانلود فیلم مسیر باد

دانلود فیلم مسیر باد

دانلود فیلم ایرانی مسیر باد با کیفیت بالا

این فیلم مدتی است که پس از پایان فیلمبرداری در چند کشور، در مرحله تدوین قرار گرفته است. به نقل از ورایتی، الکس بودِن تهیه کننده، تایید کرده است که فیلمبرداری فیلم “مسیر باد” ترنس مالیک به پایان رسیده است و این موضوع باعث خشنودی کارگردان شده است. “مسیر باد” ترنس مالیک، در داستانی مجموعه‌ای از بخش‌های زندگی عیسی مسیح را با حضور گزا روریگ، مارک رایلنس، جوزف فاینس، بن کینگزلی و ماتیاس شوئنارتز ساخته است.

کار تدوین فیلم بعد از پایان فیلمبرداری آن در اتاق تدوین شروع شده است. این فیلم به صورت همزمان در چندین کشور مختلف تصویربرداری شده است و پروژه‌ی جدید ترنس مالیک محسوب می‌شود. بازیگران در این فیلم فوق‌العاده عمل کرده‌اند و به لحاظ تولید، این فیلم دستاوردی استثنایی است. فیلمبرداری این فیلم در شهر آنزیو ایتالیا در ماه ژوئن ۲۰۱۹ آغاز شده و در ماه بعد در ایسلند ادامه یافت. در این فیلم، نقاط مختلفی از زندگی مسیح بر اساس روایت‌های انجیلی به تصویر کشیده شده است.

در این فیلم، گزا روهریگ در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس در نقش «پتروس»، توفیق برهم در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» حضور دارند. همچنین، همایون ارشادی نیز از بازیگران ایرانی این فیلم است.

تازگی‌ها، متیو کازویتس، بازیگر فرانسوی، اعلام کرده است که مالیک روزی، کارگردان فیلم، پنج ساعت از تصویربرداری را انجام داده است و برای تدوین، سه هزار ساعت فیلم موجود است. هنوز مشخص نیست که کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند زیرا مالیک پس از تدوین فیلم “خط باریک سرخ”، نقش‌های بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرده است. این مشکل همانند آنچه در فیلم “به سوی شگفتی” اتفاق افتاد، بازیگران جسیکا چستین و بری پیپر نیز از فیلم حذف شده اند. کریستین بیل نیز تجربه مشابهی را با فیلم “ترانه به ترانه” داشته است.

موسیقی فیلم “النی کاریندرو”، که یک آهنگساز یونانی است و موسیقی خیلی از فیلم‌های تئو آنجلوپولوس را ساخته است، دو سال پیش منتشر شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری درباره این فیلم در دسترس نیست.

خب دوستان به زودی لینک های دانلود فیلم مسیر باد روی سایت قرار داده می شود پس صبور باشید

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم