تصویر پیدا نشد

دانلود سریال مهیار عیار

دانلود سریال مهیار عیار با کیفیت بالا

دانلود سریال ایرانی مهیار عیار

به گزارش ایرنا، کارگردان «مهیار عیار» اعلام کرد که در این مجموعه تلویزیونی ۲۶۰ بازیگر در حال بازی در برنامه هستند و تاکنون ۱۱۰ بازیگر قطعی شده اند. مجموعه‌ی تلویزیونی «مهیار عیار» ساخته مثنوی و صدر امیری است که ساخت آن برای شبکه دو سیما از سه ماه قبل آغاز شده است و قرار است در ماه رمضان سال ۱۴۰۳ از این شبکه پخش شود.

مجموعه تلویزیونی “مهیار عیار” توسط سیدجمال سیدحاتمی به کارگردانی در دوران صفویه در حال ساخت است و قرار است در ۳۰ قسمت اجرا شود. فیلمنامه این سریال توسط محمدرضا محمدی‌نیکو نوشته شده است.

در یک گفت و گو با ایرنا، سیدجمال سیدحاتمی اعلام کرد که در این مجموعه تلویزیونی، ۲۶۰ بازیگر شرکت کرده‌اند و تا به حال هنوز ۱۱۰ بازیگر نهایی شده‌اند. حمیده مقدسی، کارگردان فیلم و دستیار کارگردان در این پروژه بزرگ و پر بازیگر، مسئول انتخاب بازیگران و دستیاران است و تا به حال در انتخاب بازیگران سریال‌های محکومین، سرگذشت و مستوران و غیره نقش داشته است.

“سیدحاتمی گفت که بقیه بازیگران در طول فیلمبرداری پروژه برای اپیزودهای مختلف جلوی دوربین خواهند رفت. مستوران، کارگردان مستوران (۱۴۰۱) افزود که برای استفاده از توان بالای بازیگران تئاتر، در مجموعه مهیار عیار بسیاری از هنرمندان بازیگر حرفه ای و تازه کار تئاتر را استخدام کرده اند. همچنین، کارگردان مهیار عیار به یادآوری این موضوع پرداخت که از سه ماه قبل، او به تهیه‌کنندگی بهروز مفید در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار بوده است و برخی بخش‌های این مجموعه نیز در دیگر لوکیشن‌ها از جمله کاشان تصویربرداری شده است.

به گفته سید حاتمی، پروژه حاضر دارای ۱۲۰ موقعیت است که به دلیل تعدد بالا، همزمان با تولید، توسط مرتضی پورحیدری طراح صحنه و دکور، ساخته و آماده می شود. پورحیدری پیشتر در سریال‌های مستوران، محکومین، لاک قرمز و… همکاری داشته است. بازیگرانی که تا این لحظه در این مجموعه حضور داشته‌اند، شامل کامران تفتی، بهنام تشکر و متین ستوده است.

به زودی لینک های دانلود سریال مهیار عیار روی سایت قرار داده می شوند

لینک دانلود سریال مهیار عیار قسمت 1

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم