تصویر پیدا نشد

دانلود سریال سنجرخان

دانلود سریال سنجرخان با کیفیت بالا

دانلود سریال ایرانی سنجرخان

مراحل آماده‌سازی سریال که در آن ضبط تمام شده و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل فنی است، درباره آن صحبت شد. تدوین نیز به پایان رسیده و هدف ما در حال حاضر ارائه جلوه‌های ویژه این اثر است. جلالی در پاسخ به سوالی درباره شبکه پخش سریال سنجرخان، صرح کرده است که تصمیم نهایی در این باره بر عهده تلوزیون است. تلوزیون باید تصمیم بگیرد که از کدام شبکه سریال پخش شود. با این حال به نظر می‌رسد که شبکه سوم سیما احتمالاً برای این کار آماده شده و یا حتی شبکه یک درنظر گرفته شده است. داستان این مجموعه تاریخی زیبا درباره صد سال پیش است و بر اساس واقعیت ساخته شده است. این داستان در زمان حکومت احمدشاه قاجار، قهرمان ملی کرد به نام سنجرخان را به تصویر می‌کشد که سالها علیه روس‌ها مبارزه کرده است.

مجموعه سنجرخان به کارگردانی محمد حسین لطیفی به شکلی واقعی داستانی ساخته می شود. این پروژه بر اساس مستندات تاریخی ساخته شده و هدف آن روایت درست و صحیح رویدادهایی است که در زمان خاصی رخ داده اند. با این حال، زمان لازم برای اتمام این پروژه کمی طولانی شده است. هرچند که مشکلات مالی اوقاتی می توانند پیشرفت پروژه را کند کنند، اما به نظر می رسد ظرف چند ماه آینده سریال سنجرخان در تلویزیون پخش خواهد شد. همچنین به زودی لینک های دانلود مجموعه بر روی وبسایت منتشر خواهند شد.

امیدوارم از سریال ایرانی سنجرخان نهایت لذت را ببرید و اسم سریال برای سال ها در ذهن شما عزیزان محفوظ باقی بماند

 

قسمت 01:

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

قسمت 02:

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

قسمت 03:

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم