تصویر پیدا نشد

دانلود سریال سلمان فارسی

دانلود سریال سلمان فارسی

دانلود سریال ایرانی سلمان فارسی با کیفیت بالا

سریال سلمان فارسی، یکی از جدیدترین سریال‌های در حال ساخت است که توسط داوود میرباقری کارگردانی می‌شود. داستان این سریال بر اساس زندگینامه سلمان فارسی، یکی از یاران پیامبر است که در بیشتر حملات و جنگ‌ها به همراه پیامبر حضور داشته است. حالا به تاریخ پخش این سریال و بازیگران و داستان آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

اگر از طرفداران سریال‌های مختارنامه و یوسف پیامبر هستید، این سریال حتما به دلتان می‌نشیند و بسیار مورد علاقه‌تان خواهد بود. برای پرداختن به داستان این سریال و معرفی بازیگران آن، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تهیه کنندگی این مجموعه دیدنی بر عهده حسین طاهری است. فیلمبرداری بخش اصلی فصل دریایی‌ها در شاهرود در پایان سال ۱۳۹۹ به پایان رسید و با شروع سال ۱۴۰۰، فیلمبرداری بخش بعدی این پروژه فاخر در شهرک سینمایی نور آغاز شد. سازندگان سریال برای فیلمبرداری در مکانی بسیار مناسب، به کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند. پس از ارزیابی نهایی و در نظر گرفتن همه جوانب، در سال جاری سفرهای خارجی با هدف تکمیل فصل بیزانس سریال انجام خواهند شد.

فعلا در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری صورت گرفته است و همچنین در منطقه آبسرد دماوند ساخت دکورها آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا پایان امسال فیلمبرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و سپس فیلمبرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز می‌شود. در ادامه با پک سرا می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره جزئیات سریال کسب کنید.

سریال “سلمان فارسی” درباره زندگینامه سلمان فارسی است، یکی از یاران ایرانی حضرت محمد (ص) که در اکثر جنگ‌ها و حملات به او کمک می‌کرد.

داستان سریال حول محور زندگی سلمان است. پدر سلمان در گذشته مقام و جایگاهی قابل توجه داشت و می‌توانست زندگی آرام و راحتی برای سلمان مهیا کند، اما سلمان تمام این موفقیت‌ها را کنار گذاشته و به خطر می‌افتد.

سلمان به عنوان یک مسیحی به شام می‌رود و پس از استقبال کلیسا، به جمع روحانیان می‌پیوندد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک مفسر بزرگ تبدیل می‌شود. اما به دلیل ناتوانی در پیدا کردن پاسخ به سوالات خود در انجیل، او توسط کلیسا رد می‌شود. سپس به یک فرقه مسیحی دیرانی پناه می‌برد و به ریاضت‌های سختی خود تعهد می‌کند.

سلمان به اسم برده توسط آن فرقه مسیحی که با کاروان سالاری آشنا می‌شود، که به او قول داده‌اند او را به مکه ببرند، آشنا می‌شود. اما در دوراهی مکه و یثرب، آنها او را به‌عنوان برده‌ای به یک جهود می‌فروشند و او داغ بردگی می‌خورد. سلمان به اسم برده توسط چندین صاحب نیز خریداری می‌شود. در همان زمان، حضرت رسول(ص) به مدینه هجرت کرده و با سلمان روبرو می‌شود.

صاحب سلمان، هنگامی که متوجه می‌شود که پیامبر به سلمان علاقه‌مند است، به عنوان قیمتی برای او، یک نخلستان و مقدار زیادی طلا ارائه می‌دهد که پیامبر آن را قبول می‌کند. پس از آن، حضرت رسول (ص) به حضرت علی (ع) می‌فرمایند تا کار تأمین نخلستان را آغاز کنند و هردو به آن می‌پردازند.

اگر از علاقمندان به سریال‌هایی از این دست هستید، این سریال را از دست ندهید، زیرا در آن شاهد لحظات عرفانی بسیاری هستید. همین امر باعث می‌شود الفت میان حضرت علی (ع) و سلمان همان جا شکل بگیرد. حال دیگر سلمان یکی از بهترین یاران حضرت محمد (ص) شده است و در اکثر جنگ و کارها همراه امام است.

به زودی لینک های دانلود سریال سلمان فارسی را روی سایت قرار خواهیم داد. با ما همراه شوید

لینک دانلود قسمت 1 اول سریال سلمان فارسی

لینک دانلود قسمت 2 دوم سریال سلمان فارسی

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم