دانلود قسمت 2 و 3 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت 2 و 3

دانلود قسمت 2 و 3 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت 2 و 3

دانلود قسمت 2 و 3 رهایم کن

دانلود سریال رهایم کن قسمت 2 و 3 با کیفیت بالا

سلام عزیزان وقت همگی شما بخیر امیدوارم حال دل شما عالی باشه! نمایش خانگی این روزها به صورت طوفانی در حال انتشار سریال های گوناگون است. یکی از جدید ترین این ساخته ها سریال زیبای رهایم کن با بازی محسن تنابنده است. قبل از اینکه قسمت 2 و 3 سریال رهایم کن را برای دانلود آماده کنیم بیایید چند خطی در مورد آن صحبت کنیم.

دو بازیگر اصلی این مجموعه محسن تنابنده و هوتن شکیبا هستند که الحق و الانصاف خیلی خوب هم بازی می کنند. اولین قسمت رهایم کن را در تاریخ 28 بهمن و توسط پلتفرم فیلیمو منتشر کرده اند. ببینیم قرار است برای سایر قسمت ها چه اتفاقی بیافتد.

بابک کریمی، هدی زین العابدین، بابک کریمی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری، رابعه ی مدنی، مونا احمدی و… از جمله بازیگران این مجموعه ی زیبا هستند.

سجاد ابوالحسنی و سینا شفیعی! داستان رهایم کن را به نگارش درآورده اند.

داستان بدین قرار است که خانواده ای سرشناس در سیاهرود ساکن هستند و حاتم و هاتف دو برادر در این خانواده سرشناس زندگی می کنند. پسر ارشد این خانواده حاتم است که از قضا دلداده ی پرستار بچه ی خود می شود. با این وجود هنوز هم ابهاماتی وجود دارد درباره سرنوشت همسر پیشینش و این ابهامات در میان تمامی اهالی سیاهرود وجود دارد.

ظاهرا قرار است مرزهای عشق و نفرت به طور کلی جابجا شوند. بیشتر از این ها نمی خواهم صحبت کنم و امیدوارم خودتان سریال را با تمام وجودتان پیگیری کنید. حتما در روند داستان متوجه اتفاقات عمیق تری هم خواهید شد. دوستان عزیز لینک های دانلود قسمت 2 و 3 سریال رهایم کن با چند کیفیت مختلف در سایت قرار گرفته اند و هر کدام را که دوست دارید می توانید دانلود کنید. شاد باشید

 

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم