تصویر پیدا نشد

دانلود سریال رحیل

دانلود سریال ایرانی رحیل

قبل از اینکه لینک های دانلود سریال رحیل را روی سایت قرار دهیم میخواهم کمی بیشتر در مورد آن بدانیم

سریال تاریخی-ماجراجویانه “رحیل”، که به زودی پخش خواهد شد، توسط رامین عباسی زاده به همراه چند گروه مختلف تهیه و طراحی شده است. در این مجموعه تلویزیونی، مسعود آب پرور نیز به عنوان یکی از کارگردانان دست به کار شده است. فیلمبرداری این سریال شش ماه قبل آغاز شده و گروه هایی مداوماً برای ضبط و فیلمبرداری این کار در حال فعالیت بوده‌اند. همه این گروه ها تحت نظر رامین عباسی زاده، که طراح و تهیه کننده سریال است، در یک اتاق فکر مشترک به کار خود مشغول بوده‌اند تا تمامی کارها به صورت یکپارچه انجام شود.

«رحیل»، یک سریال تلویزیونی عاشقانه و در عین حال تاریخی است که در دوران انتقال قدرت از حکومت قاجاری به حکومت پهلوی در ایران روایت می‌شود. داستان از جایی شروع می‌شود که «محا» پس از بازگشت از سفری به کربلا، با «اصلان»، پسری از خاندان صحاف‌باشی که دربار کار می‌کند، آشنا می‌شود. اصلان با آگاهی از توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که دوستان او و محا را درگیرشان می‌کند، تلاش می‌کند تا به این موانع پی ببرد و آن‌ها را از مشکلات رهایی بخشد. در این بین، نگارش فیلمنامه سریال به وسیله رامین عباسی‌زاده طراحی شده و تحقیقات گسترده‌ای برای ارتباط با منابع مستند و تاریخی صورت گرفته است تا داستان تاریخی سریال از بابت درستی و واقعیت بهره‌برداری کند. زمان نگارش و طراحی فیلمنامه همزمان با تولید سریال بوده و در طول دو سال به پایان رسیده است.

بازیگران این سریال شامل حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری و زنده‌یاد حسام محمودی هستند.

تولید سریال “رحیل” به صورت دو فصل ۲۰ قسمتی انجام شده است و فصل اول آن به‌زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده این سریال، در گذشته تهیه کننده‌ی سریال‌هایی با استقبال مخاطب همچون “او یک فرشته بود”، “شمس‌العماره”، “انقلاب زیبا”، “سقوط یک فرشته”، “پلیس جوان”، “پریدخت”، “احضار” و… بوده است. شعار این سریال به شرح زیر است: “قصه‌ها را می‌نویسند، اما تاریخ را زندگی می‌کنند…”

لینک دانلود سریال رحیل

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 02 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 04 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم