سریال آتش و باد چند قسمت است؟ / تعداد قسمت ها

سریال آتش و باد چند قسمت است؟ / تعداد قسمت ها

سریال آتش و باد چند قسمت است؟

تعداد قسمت  سریال آتش و باد چند تاست؟

عید امسال هم بالاخره داره از راه میرسه و سریال آتش و باد رو بالاخره برای عید امسال تدارک دیدن! پیش از این چندین نوبت برای پخش این مجموعه در نظر گرفته شده بود اما هر بار به دلایلی پخش مجموعه به تعویق می افتاد تا اینکه نهایتا این مجموعه خودش رو برای ایام عید آماده کرد… این مجموعه قرار بود 45 قسمت باشه اما حالا در 58 قسمت ساخته میشه..// امیدوارم از این 58 قسمت سریال آتش و باد لذت ببرید.

 

صحبت های پیشین::

سریال ها و مجموعه های تاریخی معمولا مخاطبان زیادی دارند. علت این موضوع هم روشن است. مردم به تاریخ کشورشان اهمیت می دهند. قبل از اینکه بخواهم در مورد دانلود سریال آتش و باد صحبت کنم. بیایید کمی به عقب برگردیم. پس از باران را که یادتان هست؟ اگر یادتان نیست باید به شما بگویم این مجموعه مربوط به چندین سال پیش بودحتی من در آن سال ها نوجوانی کم سن و سال بودم. اما غلام را خیلی خوب یادم هست. در این سال ها هر سریالی که رنگ تاریخی به خود گرفته برای ایرانی ها مهم بوده. یوسف پیامبر هم اگرچه مجموعه ای مذهبی بود اما چون رنگ تاریخی به خود گرفته بود خیلی ها آن را تماشا می کردند. آن سریال هم در اذهان ایرانی ها ماندگار شد. اما حالا خبر می دهند از ساخت مجموعه دیگری به نام سریال آتش و باد

 

عوامل سازنده این مجموعه میگویند که برایش زحمت زیادی کشیده اند و یک مجموعه ی فاخر به حساب می آید. البته این موضوع را هم باید لابه لای حرف هایم بگویم که مریم سریالهای شبکه نمایش خانگی را خیلی بیشتر از سریالهایی تلوزیونی می بینند. علتش هم روشن است. مجبور می شوند برای آن پول بپردازند و همین موضوع آن ها را ترغیب می کند که بیشتر تماشایش کنند.

تهیه کننده این سریال گفته است که قرار بود این سریال در تابستان پخش شود اما چون مراحل فنی به پایان نرسیده اند ناگزیر آن را بعد از جام جهانی پخش خواهند کرد.

 

به هر حال تدوین خیلی مهم است و عوامل این مجموعه تاریخی باید روی موسیقی و صداگذاری و همچنین تصحیح رنگ، قبل از نمایش عمومی آن تمرکز داشته باشند.

داستان سریال آتش و باد

داستان سریال آتش و باد مربوط می شود به رقابت دو طایفه که از قدیم الایام با یکدیگر رقابتی دیرینه داشته اند. چند صباحی است که آتش کینه ها فروکش کرده، تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری یک دختر زیبا می رود و از اینجاست که نقطه ی عطف داستان شکل میگیرد.

 

 

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم