دانلود سریال آقای قاضی 2

دانلود سریال آقای قاضی 2

دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم

دانلود سریال آقای قاضی 2 فصل دوم با کیفیت خوب با ما همراه باشید

بیایید در ابتدا گریزی بزنیم به زندگی یک فرد اگر بخواهد قاضی شود. قبول دارید برای قاضی و یا وکیل شدن باید چندین و چند سال درس بخوانید؟  بعد از اینکه مدرک حقوق را گرفتید تازه باید بروید و در امتحان وکالت و یا قضاوت شرکت کنید. آنجا هم پستی و بلندی های خاص خودش را دارد و گذر از آن مرحله اصلا کار ساده ای نیست.

حالا فرض کنید شما شده اید قاضی و اگر مرد باشید به شما می گویند آقای قاضی! از دیدگاه شریعت اسلامی کار اصلی تازه شروع می شود به عبارت دیگر فرد تازه باید در معرض امتحان های حضرت پروردگار قرار بگیرد و اگر بیراهه رفت. مجازات سنگینی را در سرای باقی و در پیشگاه حضرت احدیت باید تحمل کند. به عبارت دیگر هر پرونده ای را که حل میکند باید با حق الناس دست و پنجه نرم کند. که مبادا خدای نکردی حکمی اشتباه را صادر کند. سریال آقای قاضی تاکنون یک فصلش ساخته شده و برای فصل دوم این سریال زیبا آماده می شویم. اما این فصل با سایر فصل ها چه تفاوت هایی دارد. به صورت صریح فعلا نمی توانیم جزئیات فصل دوم سریال آقای قاضی را شرح دهیم و بهتر است که مخاطب با تک تک قسمت ها همراهی کند.

جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود یک قاضی واقعی نقش اصلی را در این سریال بر عهده بگیرد اما رفته رفته به این نتیجه رسیدند که نقش را به فرد دیگری که بازیگر هم هست بدهند. احتمالا یک بازیگر بهتر می تواند آن را پیش ببرد. در سری جدید یعنی سریال آقای قاضی فصل دوم قرار است که نقش وکلا پر رنگ تر بشود. چراکه با پرونده های جنایی و کیفری بیشتری سروکار داریم.

لینک های دانلود آقای قاضی 2 فصل دوم زیر همین پست درج میشود

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم