دانلود آهنگ تیراژ سریال بهشت تبهکاران

دانلود آهنگ تیراژ سریال بهشت تبهکاران

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بهشت تبهکاران

n

دانلود آهنگ تیتراژ آغازی و پایانی سریال بهشت تبهکاران

n

اسم این سریال بسیار جذابه قبول دارین؟ البته آدم فکر میکنه با یک مجموعه ی طنز سروکار داره…شاید هم اینطور باشه. چون من این متن رو قبل از پخش شدن سریال دارم درج میکنم و اطلاعاع زیادی در مورد سریال بهشت تبهکاران ندارم

n

معمولا آهنگ های تیتراژ به خوبی درون و محتوای یک مجموعه رو نشون میدن. یعنی شما با اطلاع دقیق از این آهنگ ها و شنیدن اون ها ممکنه به محتوای سریال هم پی ببرید. بنابر این این قدری اهمیت داره که ما این پست رو در سایت درج میکنیم. یه توصیه بهتون میکنم. قبل از اینکه سریال مذکور رو ببینید اول با لینک های دانلود تیتراژ که این پایین درج میکنیم. آهنگ رو دانلود کنید و گوش بدین و سعی کنید محتوا رو حدس بزنید. سپس سراغ قسمت ها برید و ببینید حدسی که زدید آیا درست بوده یا نه اگر حدستون درست بود برای ما کامنت کنید خوشحال میشیم.

n

دوستان عزیزم یه اعترافی میخوام کنم. راستش من دیگه از سریالهای ایرانی حالم به هم میخوره. قبلا زیاد نگاه میکردم ولی همه یک جورهایی شدن کپی همدیگه و نمیتونم چیز جدیدی از این مجموعه ها یاد بگیریم.

n

میخوام یه مدت فقط بشین سریالهای هندی و البته ترکی رو ببینیم و البته خودم اینطور فکر میکنم که برای روحیه م لازمه. سریالهای ترکی که حسابی میزنن به جاده خاکی ، در مورد هندی ها هم اون ماهیت طنزی که دارن از بعد تخیلی بودن یکم روحیه ی آدم رو سر حال میاره خخخخخ بد که نمیگم؟ قبول دارین؟ بگذریم…. یه مدت میخوام فقط تیتراژ گوش بدم. مثلا این نوع موسیقی ها رو همزمان با پیاده روی و ورزش گوش بدم اگر مجموعه اکشن باشه حتی به روند ورزشی شما کمک هم میکنه.

n

دانلود تیتراژ آغازی و پایانی سریال بهشت تبهکاران

n

بزودی و پس از پخش مجموعه

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم