دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا کیفیت عالی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا کیفیت عالی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا

n

دانلود آهنگ تیتراژ پدر گواردیولا در همین سایت با کیفیت عالی

n

هر یک از ما ممکنه به یه آرتیستی علاقه داشته باشیم. به عنوان مثال من نوعی ممکنه به مهران مدیری علاقه مند باشم و شما ممکنه به سحر زکریا علاقمند باشی. دلیلش اینه که نگرش ما نسبت به محیط پیرامون بسیار متفاوته. قبل از اینکه بخوام در مورد آهنگ تیتراژ سریال پدرگواردیولا چیزی بنویسم یا لینکی درج کنم از شما خواهش میکنم کمی تفکر کنید. به این موضوع فکر کنید که چرا این سیلیبریتی ها از هیچی به پول و شهرت میرسن. آیا فقط تلاش خودشون هست یا بخت و اقبال هم همراهشونه؟

n

از دیدگاه من سیلیبریتی کسی نیست که الزاما هنری داشته باشه. شاید یه آدم خیلی معمولی باشه. پس به نظر من تعریف هنرمند با تعریف سیلیبریتی های سینمایی متفاوته. چرا که دومی با کمک رسانه به پول و شهرت میرسه. یعنی معجزه تبلیغات حلش میده به سمت بالا اما اولی تلاش بسیار زیادی کرده. بگذریم این بحث رو همین جا تمام کنیم.

n

یه سوال از شما داریم. شما هم مثل من به آهنگ تیتراژ سریال ها مثل همین سریال پدر گواردیولا علاقمند هستین؟ چرا تیتراژ سریال ها رو دانلود می کنید و گوش میدید؟

n

آیا علت خاصی داره؟ آیا میخوای سرگرم بشی یا اینکه میخوای سریال رو از نظر موسیقی فیلم تجزیه و تحلیل کنی و مثلا ببینی با کیفیت ساخته شده یا نه؟

n

هدفت از دانلود کردن آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا و مابقی سریالها هر چیزی هم که باشه پیشنهاد میکنم به یک موضوعی توجه کنی و اون هم اعطلای فرهنگ موسیقی هست. اگر یه موقع دیدن یه آهنگی با کیفیت ساخته شده و کپی رایتش هم آزاده تا می تونید نشرش بدین که گوش ها به فرهنگ موسیقی های غنی عادت کنه.

n

متاسفانه این روزها اینقدری که خواننده های دره پیت زیاد شدن کارهای فاخر شنیده نمیشن. هر کار فاخری که دیدن نشر بدین

n

لینک دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر گواردیولا (به زودی)

n

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم