داستان سریال زن ترکی kadin + زمان پخش

داستان و زمان پخش سریال زن ترکی kadin

یکی از جذاب‌ترین سریال‌های کشور ترکیه، سریال زن ترکی بود که مورد استقبال قرار گرفت. حال در این مقاله، با ارائه معرفی سریال Kadın 2017، در کنار شما هستیم.

در گذشته، در کشورهای مختلف دنیا، فیلم و سریال‌های عاشقانه یا ژانرهای مرتبط را مشاهده می‌کردیم. اگرچه زنان نقشی در این آثار داشتند، اما محوریت این اثرها برروی زنان نبود. اما در سال‌های اخیر، فیلم‌سازان بیشتر به سمت آثاری با شخصیت‌های زن محور می‌روند تا تجربیات و مشکلات دنیای زنانه را برای مخاطبان نشان دهند. ترکیه همچنین از این سیاست پیروی می‌کند و در این مقاله، قصد داریم به یکی از آثار زن محور آن سریال بپردازیم.

سریال ترکی زن توسط هانده آتایلی نوشته شده است و سه کارگردان دارد. مروه گیرجین آیتکین، نادیم گوچ و اجه کوچوک اوغلو به ترتیب کارگردانانی هستند که در این سریال به کار گرفته شده‌اند. سریال زن توسط شبکه فاکس ترکیه در سه فصل بین سال‌های 2017 تا 2020 پخش شد و با استقبال عمومی مواجه شد. در اینجا، در ادامه مقاله، با معرفی سریال زن ترکی، همراهتان هستیم.

زمان پخش سرال زن ترکی kadin

سریال ترکی “زن” یک زندگی درام و سرگرم‌کننده است که عناصر روانشناختی هم دارد. این سریال در شبکه فاکس ترکیه از تاریخ 24 اکتبر 2017 تا 4 فوریه 2020 پخش شد. سریال “زن” سه فصل دارد و مجموعاً 81 قسمت دارد. در مورد زمان پخش، باید بگوییم که این سریال در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:00 در شبکه جم تیوی قرار دارد.

داستان سریال زن ترکی kadin

داستان درباره یک زن جوان به نام بهار است که دو فرزند دارد. مادر بهار، بیست سال پیش به ترک کرده و بهار هیچ وقت تجربه مادر داشتن را نداشته است. فرزندان بهار به نام های نیسان و دوروک هستند و بهار با شوهرش سارپ زندگی خوشبختی داشت، تا اینکه همسرش به دلیل یک حادثه مرگ می کند.

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم