ثروتمندترین فرد جهان در سال 2023 کیست؟ | ثروتمندترین افراد ۲۰۲۳

ثروتمندترین فرد جهان در سال 2023 کیست؟ | ثروتمندترین افراد ۲۰۲۳

ثروتمندترین فرد جهان در سال 2023

ثروتمندترین فرد 2023 چه کسی است؟

پیش از هر چیز باید بگویم در حال حاضر مالک کمپانی ایلان تسلا ثروتمندترین فرد جهان در 2023 است. با ما همراه باشید.

این روزها خیلی از شماها دوست دارید آدم های ثروتمندی باشید. اما رسیدن به ثروت و موفقیت کار چندان راحتی نیست. یعنی عزمی جزم می طلبد و پشتکار شگرف. به نظرم نباید فریب کتاب ها و ویدیوهای روانشناسی زرد را خورد؟ به چه منظور؟ به دلیل اینکه روانشناسی زرد فقط به شما می گوید مثبت فکر کنید در حالیکه مثبت فکر کردن به تنهایی هیچ سود و ارمغانی برای شما ندارد.

بعد از اینکه شما مثبت فکر میکنید تازه درد سرها آغاز می شود و بسم الله روزهای سخت هم شروع می شود.

ایلان ماسک یکی از میلیاردهای در کلاس جهانی و در حال حاضر ثروتمندترین انسان روی کره زمین است. او داری ثروت حدود 200 میلیارد دلاری است (دقیقش 198.2 میلیارد دلار تا به این لحظه) در لیست زیر میخواهیم ثروتمندترین آدم های دنیا را معرفی کنیم.

1- ایلان ماسک

2-برنار آرنو و خانواده اش

3-جف بزوس مالک آمازون

4-گاوتام آدانی و خانواده اش

5-بیل گیست

6-لری الیسون

7-وارن بافت

8-لری پیج

9-موکش آمبانی

10سرگئی برین

خب عزیزان این لیست 10 نفره در واقع میلیاردرهای سال 2023 هستند. چه می شود که یک ایرانی در سال ۲۰۲۳ در این لیست قرار بگیرید. آیا اصلا شدنی است و یا گرافه گویی؟

به نظرم رسیدن به این موفقیت برای ایرانی ها، حداقل ایرانی های داخل کشور کاری هست نشدنی! دلیلش هم روشن است. تحریم های کمر شکن اجازه رقابت در کلاس جهانی به ایرانی ها نمی دهد. اگر تحریم های سیاه علیه ملت ایران برقرار نبود قضیه بسیار متفاوت بود و من به شما قول میدهم. این کشور پتانسیل ترقی بسیار شگرفی داشت. اما آیا این پایان ماجراست؟ هرگز!!!

از نظر من قدرت در حال انتقال است از غرب به شرق عالم. معادلات در حال تغییر است و ابر قدرت غرب آخرین تلاش هایش را میکند تا کرسی نخستین را از دست ندهد؟ می دانید چرا چون روسیه را به جان اوکراین انداخته تا قدرتش را ضعیف کند. میخواهد با تحریم و ابزار نرم کشور ایران را به مرز فروپاشی برساند و برای چین هم از طریق تایوان برنامه ها در سر دارد. اما به نظر من امریکا تلاش های آخرش را میکند. شاخص دلار به زودی سقوطی سهمگین خواهد کرد و دلار در آینده به شدت تضعیف خواهد شد. (بیت کوین و طلا ارزشمند تر می شوند) فقط کمی صبر کنید و نظاره گر باشید

 

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم