دانلود قسمت 41 و 42 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 41 و 42

دانلود قسمت 41 و 42 گیلدخت / سریال گیل دخت قسمت 41 و 42

دانلود قسمت 41 و 42 گیلدخت

دانلود قسمت 41 و 42 سریال گیلدخت

سریال ایرانی گیلدخت قسمت های 41 و 42 با کیفیت بالا::: سلام دوتسان وقت بخیر احتمالا شما هم یکی از مخاطبان سریال زیبای گیلدخت هستید که این هفته فقسمت جدید اون یعنی 41 و 42 رونمایی میشه! پیش از این در همین سایت قسمت 39 و 40 گیلدخت رو داشتیم که به شما توصیه میکنم اون دوتا اپیزود رو هم تماشا کنید. در مجموع سریال هایی که محتوای تاریخی دارند میتونن بیننده های زیادی رو جذب خودشون کنن! نمیدونم چند نفر از شما مجموعه ی پس از باران رو تا حالا دیدین! مجموعه ای که مخاطب های زیادی داشت. و اتفاقا تقی خان در اون سریال هم نقش خان رو بازی میکرد. یه تفاوتی که بین مجموعه گیلدخت و مجموعه پس از باران وجود داره اینه که اونجا شخصیت خان کمی ستمگری بیشتری داشت. در حالی که در گیل دخت اینطور نیست. و شخصیت خان قیافه ی مظلومی رو داره که جگر آدم براش کباب میشه؟

جدا دل شما براش نمی سوزه؟ دلش من که خیلی خیلی براش میسوزه ضمن اینکه ظلم درباریان هم بسیار اذیت کننده هست.

اگر در تاریخ ایران دربیاریان این هم ظلم کردن! واقعا عده ای مغز خر خوردن دنبال حکومت پادشاهی هستن که اول پادشاه رو بیارن و بعد هم بخوان با کمک سازوکار مشروطه قدرتش رو کم کنن! خیلی ابلهانه به نظر میرسه :)) نه؟ اگر شما هم موافق این موضوع هستید یه جیغ و هورای حسابی برای خودتون بکشید و به خودتون تبریک بگید چون ضریب هوشی شما از میانگین جامعه بالاتره :))

البته دوستان حرف هایی که من میزنم برای مزاح هست خیلی جدی نگیرید. راستش رو بخواهید این روزها حوصله هیچ کاری رو ندارم. قدیما انگیزه بیشتری برای فعالیت داشتم ولی اینترنت کند کلا انگیزه رو از ما که نویسنده هستیم و در سایت های مختلف می نویسیم میگیره!!!

انگیزه موتور محرکه رسیدن به هدف هست و بدون انگیزه رسیدن به هدف یا امکان پذیر نیست و یا اینکه بسیار سخته. بگذریم خیلی خیلی حرف زدم برای دانلود قسمت های 41 و 42 سریال گیلدخت و مابقی اپیزود های گیلدخت روی آیکون آبی رنگ زیر کلیک کنید

دانلود سریال گیلدخت قسمت 41 و 42 و سایر اپیزود ها

dl

102 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پک سرا زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم